اپل پیش نمایش فناوری سافاری 137 را با رفع اشکال و بهبود عملکرد منتشر کرد
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای Safari Technology Preview منتشر کرد، مرورگر آزمایشی که اپل برای اولین بار در مارس 2016 معرفی کرد. اپل ‌پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ را برای آزمایش ویژگی‌هایی طراحی کرد که ممکن است در نسخه‌های بعدی سافاری معرفی شوند.

نسخه 137 پیش‌نمایش فناوری Safari شامل رفع اشکال و بهبود عملکرد برای Web Inspector، CSS، JavaScript، WebAssembly، Experimental Model Element، Accessibility، Web API، Content Security Policy، Media، Apple Pay و برنامه‌های افزودنی وب است.

نسخه فعلی پیش‌نمایش فناوری سافاری براساس به‌روزرسانی سافاری 15.4 ساخته شده است و شامل ویژگی‌های Safari 15 است که در macOS Monterey معرفی شده‌اند. یک نوار برگه کارآمد جدید با پشتیبانی از Tab Groups برای سازماندهی برگه ها، همراه با پشتیبانی بهبود یافته از برنامه های افزودنی وب سافاری وجود دارد. اپل در پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ 135، نرخ رفرش 120 هرتز را برای مدل‌های جدید مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی اضافه کرد.

Live Text به کاربران امکان می دهد متن را در تصاویر روی وب انتخاب کرده و با آن تعامل داشته باشند، اما macOS Monterey و M1 Mac مورد نیاز است. همچنین پشتیبانی از Quick Notes برای افزودن پیوندها و نکات برجسته سافاری برای به خاطر سپردن اطلاعات و ایده های مهم وجود دارد. به‌روزرسانی جدید پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ برای macOS Big Sur و macOS Monterey، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل مک، در دسترس است.

به‌روزرسانی پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ از طریق مکانیسم بازیابی اطلاعات آیفون به‌روزرسانی نرم‌افزار در System Preferences برای هرکسی که مرورگر را دانلود کرده باشد، در دسترس است. یادداشت های انتشار کامل برای به روز رسانی در وب سایت Safari Technology Preview موجود است.

هدف اپل از پیش‌نمایش فناوری سافاری، جمع‌آوری بازخورد از توسعه‌دهندگان و کاربران در مورد فرآیند توسعه مرورگر خود است. ‌پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ می‌تواند در کنار مرورگر سافاری موجود اجرا شود و در حالی که برای توسعه‌دهندگان طراحی شده است، برای دانلود نیازی به حساب توسعه‌دهنده ندارد.





:: برچسب‌ها: سافاری , جستجو کننده , browser ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: